Leah Kiss



Sånn lenge etter alle andre har jeg også oppdaget Leah-genserne strikket i Drops Air. Eller jeg har jo oppdaget dem før, jeg har bare ikke strikket noen tidligere.



Tidligere i høst tenkte Nabodama og jeg at vi skulle være skikkelig smarte. Vi strikker like gensere til jentene i julegave!
Og selvsagt kastet jeg meg over oppgaven med stor lyst, i hvert fall den første uka. Deretter fant jeg noen andre prosjekter som var mer gøy og så hadde jeg jo så god tid til jul.
Vel, siste ukene ble litt stress og jeg ble ferdig 1. juledag. Jaja, godt innafor synes jeg selv.
Problemet var bare at ungen ikke ville ha den!
Ok, jeg har jo flere unger, så jeg prøvde meg på lillesøster. Joda, genseren var nydelig og hun ville gjerne ha den, men den klødde litt i halsen, så hun trodde ikke hun ville bruke den......


Heldigvis har jeg venninner med unger som setter pris på ull, så nå har genseren kommet til et godt hjem.

Kommentarer

  1. Er det ikke typisk? Våre egne er ikke så interesserte i det vi strikker, men andre? Ja, takk! Jeg vil gjerne ha! Godt den kommer til nytt i alle fall. Jeg har ikke strikka noe i det garnet, men ser at det er mange som bruker det. Garn klør jo så ulikt på oss også.

    Klem

    SvarSlett
  2. I alle fall en super fin genser... fargene er nydelig... jeg liker :-))
    Håper det kommer en lykkelig :-)) Klem fra meg.
    God kveld. God uke fortsatt.

    SvarSlett
  3. Flott gensar, og kjekt at den kjem til nytte :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å legge inn en kommentar.
Det er kjempehyggelig og jeg leser alle kommentarer.

Populære innlegg